ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در سامانه سپند پلمب ۵ واحد صنفی غیرمجاز پاک‌سازی پوست، لیزرتراپی و تتو در مشهد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) یادی از باران‌های سیل آسا در دهه ۳۰ شمسی در مشهد| باران، نان را برد بازدید اعضای شورای شهر مشهد از خط دو و سه قطارشهری مشهد | اتصال خطوط ریلی مترو مشهد به یکدیگر تا پایان ۱۴۰۳ + فیلم توزیع ۵۰۰ تن گوشت گرم گوساله با قیمت ۲۹۹ هزار تومان در مشهد از شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ تأمین واگن‌های خط یک مترو مشهد تا ۳ سال آینده اجرای بی‌آرتی بولوار توس، اولویت ترافیکی مشهد در سال ۱۴۰۳ افزایش شهر‌های اقماری، نسخه حل مشکلات مشهد پژمانفر: دولت بعدی باید در امتداد دولت سیزدهم حرکت کند تقدیر فرماندار مشهد از توجه ویژه شهردار و شورای شهر مشهدمقدس به حاشیه شهر توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به حاشیه شهر | اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های اقتصادی شهر مشهد+ فیلم کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) سیل در خراسان رضوی بیش از ۲۰۶ هزار میلیارد ریال خسارت به بار آورد توضیحات شهردار مشهد در مورد پروژه‌های عمرانی شهر مشهد آغاز عملیات اجرایی مجموعه آبی رسالت، فصل جدیدی برای مردم به ویژه بانوان منطقه سه مشهد است رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر اختصاص پیدا کرده است دیدار سرکنسول جمهوری ترکیه با شهردار مشهد مقدس | اعلام آمادگی برای خواهرخواندگی توس و شهر «حران» ترکیه اختصاص ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال برای اجرای ۳۳ طرح در مشهدمقدس ناوگان اتوبوسرانی مشهد در خطوط ۵۸ و ۱۵۰۶ نونوار می‌شود+جزئیات شهرداری مشهد در تدارک دهه ولایت و انتخابات استمداد از مجلس، برای گرفتن سهم مردم مشهد از اراضی پادگان
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: خراسان رضوی استانی حساس و تاثیر گذار است

  • کد خبر: ۱۸۷۴۳۴
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
استاندار خراسان رضوی: خراسان رضوی استانی حساس و تاثیر گذار است
استاندار خراسان رضوی، این استان را استانی حساس و تاثیرگذار به واسطه وجود مرقد مطهر امام هشتم(ع) عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز را در این مراسم گرامی‌می‌داریم.

وی گفت: صمیمانه تقدیر و تشکر دارم از زحمات، ایستادگی‌ها و ... که از مرز تا عمق استان خراسان رضوی دارید.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی افزود: استان خراسان رضوی باتوجه به وجود مضجع شریف رضوی، بسیار حساس، مهم و تاثیرگذار است و ما شاهدیم برکت بر‌اعمال شما نازل است و در استان در همه بخش‌ها موفق و پیروز هستید.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بدیهی است که نقش اول نیروی انتظامی، حفظ و تأمین امنیت است و البته منحصر به امنیت نیست و نظم، انضباط، ترافیک، مرزبانی و مبارزه با مفاسد اجتماعی از جمله وظایف انتظامی است. این یک مأموریت ترکیبی، حساس و گسترده است.

همچنین در ادامه این مراسم، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: مجاهدان حاضر در میدان یک‌سال تلاش خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش‌گذاشته‌اند و حاصل خدمات، زحمات، تلاش و‌ مجاهدت همه این افراد امنیتی است که امروز در استان مردم و زائران از آن بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: ما با همه توطئه‌های دشمنان در یک ماهه گذشته مراسم‌ دینی و مذهبی خود را به بهترین شکل برگزار کردیم.

سردار تقوی گفت: امروز مفتخریم که مدال رضایتمندی فرماندهی کل قوا را کسب کرده‌ایم. آیا می‌شود رضایتمندی بیشتری را از امنیت ۷.۵میلیون زائر در دهه آخر صفر به دست آورد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: کارکنانی ولایتمدار و بابصیرت در سراسر استان داریم. نقش زنان پلیس و پلیس‌های افتخاری را نباید فراموش کرد و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->